måndag 28 februari 2011

9. Dag 1 - Presentera mig själv

Tar efter Mmalin och resten av bloggsverige och gör en sån här grej där ni ska få lära känna mig lite bättre. Får se hur länge man orkar, men spelar roll. Känner för detta nu och det räcker gott!

Ni skulle kunna läsa spalten till höger, eller så kan jag utveckla det lite för er. Jenny Jonsson, 17 år, etthundrasjuttiotre centimeter och vikt under 100 kilo. Bor i Svenljunga och pluggar Entreprenörsprogrammet på världens bästa skola Sven Eriksonsgymnasiet i Borås. Skönt föreningsliv och riktigt go stämning, så det ska vara ellerrrRrrRR?
Just nu kretsar mitt liv mest kring skolan och musik, en hel del musik. Musik är helt fantastiskt. Lyssnar mest på lite hårdare, men har mina undantag, som alla. Gillar att umgås med vänner och att festa lite på helgerna, men har absolut inget emot att sitta hemma i min säng och tänka en hel helg. Gillar att vara själv med.
Borde verkligen komma igång med träning ordentligt igen.

Satan vilket dåligt inlägg.. Fortsättning kommer imorgon!

1 kommentar: