fredag 4 mars 2011

12. Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn

Vet att det här är inlägget ni alla väntat på. Likt ett barn på julafton eller fjortistjejen på midsommarafton, som en pelargon i öknen väntar på vatten eller som en fallskärmshoppare när skärmen ännu inte fällt ut sig.
Meningen bakom.mitt.blogg.eh.namn.

Djupt inlägg på gång, tungt ämne ni vet.
Hur kom jag då på mitt bloggnamn? Sanningen är att jag inte riktigt minns, hela den dagen är som en dimma för mig. Hjärnan var helt enkelt överbelastad av mina crazyness och livin'-on-the-edge-feeling........................................... Eller så var jag bara sjukt uttråkad och kände för en ny blogg. Bestämde mig för att inte tveka utan att det bara var att köra, och "kör bara kör" låter så jäkla gött i munnen! Att någon hunnit före mig och tagit det namnet hade jag dock inte räknat med. Trots detta bakslag repade jag mig snabbt och kom fram till att förkortningar är ändå så inne och coola nu för tiden att jag lika gärna kan heta kbarak istället. Fyndigt Jenny, fyndigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar