tisdag 8 mars 2011

15. Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv


Det var bilden det, kan meddela att det faktiskt är den som pryder mitt cv också.
Nu till den svåra saken, jag menar.. definera intressanta fakta?
Trots detta dilemma kör vi på ändå, here we go.

1. jag lyssnar på vinyl
2. jag är oerhört trött på att gå i skolan
3. jag anser oftast att livet börjar när man är klar med gymnasiet
4. jag mår just nu bättre än på länge
5. jag har aldrig varit riktigt, riktigt kär
6. jag har tvåtusenniohundra olika framtidsplaner
7. jag tänker ofta att jag ska fullfölja alla tidigare nämnda planer/drömmar
8. jag vill ha en egen lägenhet så mycket att det är jobbigt att gå i inredninsbutiker
9. jag kan inte minnas när jag var så här otränad sist
10. jag har precis börjat ta tag i min träning igen
11. jag blir stressad av att låta mina föräldrar betala för mycket av mina saker
12. jag skriver dagbok (en riktigt old school med papper och penna!)
13. jag har en tendens att prata för mycket
14. jag älskar utmaningar
15. jag önskar att jag var född på 60-talet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar