onsdag 9 mars 2011

16. Don't know what it means

Go' dag go' vänner!
Sitter på en något hård bänk i sällskap med min caddy Lenur.
Nej, han är faktiskt inte caddy, utan en mycket jämlik arbetskamrat. Kan dock hända att jag tagit kommandot lite så här i början, he-he-he. Hur som, det som stundar är ett trevligt litet arbete i samhällskunskap som skall vara inlämnat mot slutet av maj. Kina är vårt området och temat är landkonflikter. Blir bra, blir bra!
För övrigt har jag varit en jävel på att ta tag i mitt liv det senaste. Jobbat ikapp allt plugg, gjort allt nytt plugg och gjort det ORDENTLIGT. Bra va? Dessutom kommit igång med att träna igen och har nu gått med ständig träningsvärk i 4 dagar. Skönt. Ska kila bort och fixa gymkortet på lunchen, Friskis i Borås ska bli mitt nya hem fram över..

Med detta sagt, vill jag meddela att jag inte mått så här bra på länge. Allting bara flyter, även om det är is på åarna runtom i landet.

1 kommentar: