torsdag 10 mars 2011

18. Dag 8 - Min dag

Känner att den här dag 8-grejen är en väldigt bra ursäkt för mig att göra ett tråkigt alldagligt inlägg om vad jag har gjort idag och bla bla bla.

Vaknade upp lite för sent och tog en buss lite för sent och droppade in på klassens möte om USA lite för sent. Genomled den tragiska slask-dagen med ett par slitna converse och ett skruvstäd kring mina tinningar. Upplyste min käre vän Sebastian att om jag skulle halka och hamna i en pöl på skolgården tänkte jag minsann aldrig resa mig upp igen, utan ligga kvar för evigt.
Efter skolan var det dags för möte med unggruppen, lite mer huvudvärk. Sen kom Moa, då blev dagen bäst. Vi åt smörgås och jordgubbsfil. Med henne kom 80-talet, vart tog det vägen? Allt sprang bara förbi! Jayem lämnade sitt bankkort i baren och Mr. Dörrvakt sa till Moa att hon är kung kung kung kung kung kung kung. Nu ska vi äga och kicka ass.

/Mr. Dörrvakt

1 kommentar:

  1. ''Känner att den här dag 8-grejen är en väldigt bra ursäkt för mig att göra ett tråkigt alldagligt inlägg om vad jag har gjort idag och bla bla bla. ''

    TYCKER DU JAG SKRIVER TRÅKIGA INLÄGG ELLER?!?!?

    SvaraRadera