lördag 26 mars 2011

35. pappa? jag talar om doktor zing!

Om någon vet varifrån rubriken kommer dör jag nog. Två gånger. Först en gång för att det är jävligt pinsamt att någon vet det, sen en gång till för att det blir jävligt pinsamt för mig när någon får veta varifrån jag fått den.

Klockan har inte slagit tio, men det här är ändå dagens nyheter.

Vaknade aptidigt och försökte somna om ungefär trettiotvå gånger, men fick till slut gå upp. Fann min syster där jag lämnade henne igår - vid tv:n. Misstänker dock att hon varit uppe och sovit emellan. Hon satt helt sonika och såg på Edward Scissorhands från min hårddisk, bra val så jag var givetvis tvungen att göra henne sällskap. Efter filmens slut kände jag att det var dags att få lite frukost i magen.
Jag: Nähä, om vi ska ta och äta lite kanske. Se om vi har något lyxigt!
Andrea *funderar*: Jag tror att jag tar.. FIL! .. Med flingor!
Ja mina vänner, det vill till att slå på stort.

Klockan är nu över tio, och jag hade fan inga nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar