torsdag 31 mars 2011

41. I used to make out with

Vem tror ni ringde mig idag, om inte tomten? Han påpekade att min blogg som nästan gjort succé inte är så jävla bra längre och att jag inte längre fäller dråpande kommentarer och målande beskrivningar likt ett äpple faller från ett träd. Gudars skymning, du har rätt, sa jag då. Tänker jag göra någonting åt det? Vill jag ha ost just nu? Är solen gul? Nja. Det betyder att jag ska göra det i sinom tid, inte ikväll, att jag är lite hungrig och vill ha brieost samt att solen inte bara är gul, utan även orange och röd.
Låg i min säng och fann min systemkamera innan, tog några random foton och sen blev det ett litet projekt. Resultatet lär ni nog aldrig få se, men ni kan få se några av de random fotona som jag fixade med typ två knapptryck i Picasa. Var tvungen att testa de nya funktionerna, framför allt nu när inget annat program vill fungera idag.



















Just det, tomten hälsade att Louise varit lite dålig på att kommentera det senaste.

1 kommentar:

  1. jenny du fick mitt hjärta att hoppa till där i slutet! FÖRLÅT att jag inte kommenterat, ska börja igen. som fan!

    (OCH JA DET ÄR DIG JAG MENAR, FINNS INGEN ANNAN JENNY!)

    SvaraRadera