tisdag 12 april 2011

54. Dag 20 - Min favoritidol och varför

Först och främst - har man idoler när man är sjutton? Kan ju vara så rolig att jag säger att min favoritidol är Jay Smith. Idol som i idoldeltagare. Fast Markus Fagevall, Sebastian och The moniker kommer högt upp på listan med. För att inte tala om ring ring-Anna och killen som blev full på sin Coca Cola!

För att gå vidare på dagens agenda tänker jag faktiskt bli någorlunda seriös. Inte för att jag har någon favoritidol, men för att jag har några favoriter. Vackra, underbara, briljanta Kurt Cobain, till exempel. Tog världen med storm med sin fantastiska musik och tog mig med storm med sin charmigt tillbakadragna, blyga, men ändå självsäkra personlighet.
Kan vidare diskutera lite om idioter och genier såsom... Fan, det är lönlöst. Utsåg precis Kurt till nummer ett of all time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar