onsdag 15 juni 2011

98. all she wanted was leaving

Jahaja, då har ännu en dag lidit mot sitt slut och jag tänkte bara kika in för att lugna er - jag har hittat mina nycklar, jag har hittat biljetten och Osama Bin Laden är död. Tunneln gick inte i örat, men jag överlever nog ändå. Imorgon jobbar jag till två, sen ska jag hem, mellanlanda och ta bussen till Göteborg för West Coast Riot. Fick en biljett dit av Shock, så det tackar man för. Åker till Borås på natten sen, sover hos farmor och i övermorgon kommer sedan Fia och Bella och plockar upp mig så åker vi tillbaka till Göteborg för två dagar med Metaltown och boende i den stora staden. Göteborg alltså, inte metallstaden. Blir en fin helg med gött sällskap och bra musik, förmodligen helt utan tillgång till dator och bloggen.

Vi hörs, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar