måndag 4 juli 2011

115. Peace&Love - fantastic four

Mimikry
Såväl spelningen som mötet med bandet, för utförligare beskrivningen så läs föregående inlägg.
Öronproppar
Korkad som jag är använder jag inte det på spelningarna, men när det var dags för sömn åkte de fram! Sov som en prinsessa hela veckan och vaknade utvilad. Skönt.
Camp Gräddhyllan
Vårt fantastiska camp som utgjordes av mig, Lina, Angelica, Viktoria, Isabelle och Mikelina. Kände bara L och A sedan tidigare, och de andra var jättefina tjejer! Varför Gräddhyllan då? Jag skulle beskriva det som bra läge, gott om plats, ganska lugnt runt omkring och faktiskt inte så stökigt och äckligt som på de flesta andra delarna på campingen. Plus att vi tjejer höll lite högre klass, såklart! He-he-he. Hur som, det funkade i alla fall som en fristad där vi kunde chilla, eftersom vi hörde ihop med ett betydligt större camp en bit bort, och det var där folk höll till mest.
Vädret
Måste säga att det var perfekt festivalväder! Måndagen och tisdagen hade det tydligen varit olidligt varmt, och det var det på onsdagen också, därför spenderade jag och Lina några timmar i badhuset då. Resten av veckan var det lite molnigt, torrt i luften och precis lagom temperatur. Kom dessutom lite regn ett kort tag en av dagarna, då kröp jag och Lina in i vårt lilla tält och hörde regnet smattra mot tältet. Mysigt som satan och uttrycket "livet på en pinne" användes ytterligare en gång.

Jag, en av tvillingarna Svensson och herr Parheden. Enda bilden på mig från PL som jag sett hittills.
Fritt lånad av Freja Östman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar