fredag 22 juli 2011

126. party in the next zone

Jag bloggade inte igår kväll. Förlåt, förlåt förl... Oh, wait! Det här är ju MIN blogg! Vet ni vad det fina med det är? Att jag bloggar när jag vill.

Fast stanna gärna kvar ändå. Jag kan faktiskt erkänna att det varit lite dåligt med blogg ett tag här, kan komma på ett par anledningar till varför.
    Jag har nu varit förkyld i cirka trettiotre dagar. Har hunnit med lunginflammation, pencillin, feber, slemlösande (mysigt!!) brustabletter och lite annat smått och gott däri. Som till exempel ögon som rinner så att fransarna klibbar ihop på natten. Det resulterade i att jag fick hjälpa till med fingrarna för att öppna ögonen på morgonen.
    Jag var i stugan i Falkenberg en helg. Då hade jag inget internet och tog tid till att.. öh.. Kolla på Misfits. Göra ingenting. Sitta och hosta i en stol i skuggan. Rensa datorn (det tog 8 timmar). Hur som gjorde detta att jag föll helt ur rutiner och rakt in i mig själv, och var då totalt otaggad på att blogga när jag kom hem .
 
Okej, jag erkänner. Jag hade tänkt att det skulle bli en lång lista, men kom fram till att jag har inga särskilda anledningar till att jag inte bloggat så bra. Ska skärpa mig, ögonaböj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar