lördag 5 november 2011

149. serve the servants, oh no

Det senaste dygnet har varit så omtumlande att jag inte vet riktigt vart jag ska börja. Många om och men fram och tillbaka med många olika människor, tjejer som killar, stockholmare som boråsare och folk från trakten.

Till slut satt jag på bussen in till stan där jag mötte upp Niclas & co, vi drog senare till Harrys och jag blev av med krogoskulden. Vi begav oss sedan åt olika håll och efter efterfest, en skvätt sömn och en lång dusch sitter jag nu här.

Kvar är en jävla massa tankar, ett nyvunnet intresse för O.C. och ett rött märke i handflatan efter att jag bevisat min styrka med att släcka ett värmeljus genom att strypa dess syretillförsel.

1 kommentar:

  1. sv: det var det säkert, var där och röjde lite! och tack så hemskt mycket!!

    SvaraRadera