lördag 3 december 2011

158. wooh-oh

Jag är inte typen som sitter hemma och tar massa kort på mig själv. Men nu var det så att jag igår gjorde en oljeinpackning i håret, och även om man tvättar ur det så sitter det ju i till nästa tvätt (behändigt om du vill köra på wet-look, eller styla håret). Detta resulterar i att håret kan forma sig på mycket intressanta vis, så när jag vaknade imorse insåg jag att den frisyren - den ska förevigas!
    Webcamen sattes igång, jag uppenbarades på datorskärmen. Klick. Nä, det där blev inte så bra. Klick. Fan, man ser ju inte hur knasigt håret ser ut. Klick. Vafan... Klick. Klick. Klick. Vem hade anat att det är så jävla svårt att ta bra egobilder? Eloge till er som lyckas!

Resultatet blev helt enkelt en bild där man ser lite halvt hur håret ser ut. Och att jag hittade mitt minimala fotoalbum med cambilder på datorn. Hoppas ni har lika roligt åt dem som jag hade!
Alltså lyckan när jag löste Rubiks kub för första gången.
 Någon ville nog visa sina ringar.
 Vet inte.
 Åh ja, SÅN JÄVLA REBELL.
 Bah chillar i en naturlig pose.
 Hade en roligare bild från samma tillfälle. Not sure om herr Hammarberg vill att den skall visas dock...
 Vet inte.
 Sällan haft så roligt. Min bästa vän!
 Handen!
 Vad var grejen med de löjligt smala ögonbrynen?
 Oskyldig tjej.
 Den här bilden togs endast för er skull, kära läsare! 
 Åh, 2cool-varning igen!
 Myser.
 Lite snällt harmlös och finnig.
 Oj, jag ser visst lite bitchig ut...
 ...fejkar stelaste leendet istället. FÖR DET BLIR NOG BÄTTRE!
Jävligt atletisk. 
Tror fan denna tar priset! Allvarligt talat - är vänsterögat typ svullet? Försöker jag se förförisk ut? Utmanande? Varför har jag bara sportbh på mig? Har jag flyttat mig åt sidan för att visa vinylerna? 

Självironi är en dygd, mina vänner.
(undrar om någon märkte att jag "glömde" bilden från idag...)

2 kommentarer:

  1. Jo men de trodde jag också :) men så kom paniken när jag hade skrivit in allt på ansökan och bara skulle skicka. Då kom alla frågor som jag inte kände att jag hade fått svar på.. och de var då jag insåg att ett år är ganska så länge :P haha
    men nu har jag till 99% bestämt mig! :D

    SvaraRadera
  2. Jag märkte att du inte har lagt upp bilden från idag Jenny....

    Mycket dåligt gjort!

    Kul inlägg dock ;)

    SvaraRadera