onsdag 22 februari 2012

186. who knows

När man bryter ihop under morgonproceduren är det nog ett tecken på att man inte mår bra nog att gå till skolan. Illamående, magont, halsont och allmän utmattning, inte riktigt vad jag kallar matadormix! Är det förresten bara jag som tänker direkt på "toalettbesök" när jag hör ordet "morgonprocedur"?

Sitter nu här med ett hår flötigare än Homer Simpsons munkar, och det beror faktiskt inte på varken talgproduktion eller annat äckel som kommer inifrån. Har istället kletat in hårbotten i olja, ricin och oliv för att vara exakt. Planen är väl att håret ska växa med turbofart, kännas tjockare och sluta kännas så torrt och slitet som det gjort lite för länge nu. Får se om det funkar! 
Annars har jag inte rört mig många centimeter hittills idag. Suttit i min säng och beundrat hur fint mitt rum är, gjort tappra försök till att plugga religion, lyssnat på podcasts, svarat på lite mejl och drömt om framtiden. Både bättre och sämre har man mått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar