söndag 18 mars 2012

203. like they do it on the discovery channel

Är det något som ska fotas är det oftast en nästan ohälsosam urge to fota fullkomligt meningslösa saker som följer med. Som det där onödiga bananfodralet man får på köpet på ICA, eller så är det någon klädaffär som skickar med en liten påse med doft av lavendel som du ska ha hängande garderoben. Jag hatar fan lavendel. Och folk som tror att det heter lavender - det är engelska, eller möjligtvis en karaktär i Harry Potter.

Jaja, ett skepp kommer lastat med oväsentliga saker! (märker ni hur fantastiskt bra jag är på att promota mig själv och att jag precis gjorde ett grammatiskt fel?). För övrigt ska jag väldigt snart få uppfylla en av mina o så - en ton av ironi här - anarkistiska drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar