onsdag 28 mars 2012

214. what do we accomplish

Är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen men måste få lite mer plugg gjort innan jag somnar. Startade i alla fall dagen med Weight Lifting, skönt att komma igång men var svårt att vara effektivt för vi får bara använda maskiner och inga fria vikter, och gymmet var riktigt ostrukturerat. Lär väl bli bättre och bättre varje gång!
   Har sedan haft Local Economy och Marketing, gillade båda lärarna och på den sistnämnda lektionen skrattade vi allihop så mycket att vi nästan grät. Läraren Roy Gattinella verkar hur bra som helst, och var sjukt rolig - framför allt när han försökte säga allas namn på vad han trodde var svenska..
   Efter skolan var vi lediga i två timmar innan det var dags för att öva på vår Arts and Lectures-presentation, så jag, Sara, Amelia och Hanna tyckte det var läge att ta oss till cafeterian (stavas det med c eller k?) för att få något i magen. Sara upptäckte ganska snart att hon kanske borde valt mild sås i sin burrito, för den starka var tydligen mer än stark. Berättade det för Shelley när hon kom hem, hon sa att stark mat här ofta är omöjligt att äta för att det är starkt med mexikanska mått och därmed redan starkt från början, haha.
    Vid 6 när övningen var klar skulle jag egentligen mött upp Mercy, Georgette och Johanna, men på grund av lite ändringar i deras jobbscheman och grejer bestämde vi oss för att skjuta på det. Lika bra egentligen eftersom jag hade (och fortfarande) har lite att plugga och vi ses ju ändå in class imorgon. Ska nu återgå till min e-bok i Political Science och snart sova - börjar 7.30 imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar