onsdag 4 april 2012

226. wakeup before you put on a little makeup

Ni är förmodligen inte lika excited som jag är, för jag är på nivån litet-barn-med-godis-på-liseberg-första-gången. Sminkpaletten jag köpt är nämligen NAKED2 från Urban Decay! Det är uppföljaren till NAKED och de båda är svåra att få tag i Sverige, NAKED2 sålde slut på några minuter när den släpptes. Fattar varför hela sminkvärlden älskar den, färgerna är incre-he-dible!
   
För att fortsätta på det tjejiga shoppingspåret kan jag meddela att jag faktiskt hittat ett par skor som passar mina.. eh.. unika fötter. Högklackade, dessutom! On top of that har jag köpt en klänning. Ja, en klänning. Inte en svart sådan - en korallfärgad. Ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem..




1 kommentar:

  1. Oh la la!! Sucken tjej!! Insåg efter mitt inlägg att dagen blev fel!! Känns hoppfullt att du hittar skor... Balskor nästa? För dessa var väl för låga? Hade rätt om paletten...

    SvaraRadera