torsdag 5 april 2012

229. if there's a place

Andra dagen i rad som jag har vaknat upp och knappt varit kapabel att ta mig ur sängen. Ungefär som varje dag hemma i Sverige, så det tyder kanske på att jag gjort mig hemmastadd här. 

Har idag avverkat ett boxningspass i strålande solsken och perfekt temperatur eftersom klassen är mellan 10 och 11.30 så det hinner inte bli för varmt, sedan förtärt en sallad ute på "svenskbänkarna" som vi ständigt ockuperar och när skoldagen var över pluggade jag lite med Fanny. När jag kom hem hade Shelley bakat mintbrownies som vi åkte och lämnade på trappan hos Edona som en liten överraskning för att tacka för den trevliga lördagskvällen hos dem.
   Sprang en runda innan vi åt middag, sushi för min del. Efter det låg jag i badkaret och kollade på film, har nu pluggat lite och ska alldeles strax checka ut för dagen. Imorgon siktar jag på att gå ut och gå en runda innan skolan, som i vanlig ordning inleds med ett pass på gymmet eftersom det är torsdag. Har slarvat mycket med träning och mat här, dags att tänka sig lite för och öka det ena och minska det andra, hehe. Har en balklänning att komma i och en bikini som ska visas upp i San Diego!

Hurtiga svenskar som förbereder sig för fas två av deras P.E.-class, fångade dem fint på bild när jag själv var på väg till duschen.

2 kommentarer:

  1. Verkar som om jag skulle älska att bo hos Shelley....... Med tanke på allt gott du får?! VISST, VISST SKULLE JAG DET?!

    SvaraRadera
  2. Glad påsk Jenny! Känns sjukt att du fortfarande har heeeeeeeeeeela dagen kvar när jag ska gå och lägga mig, haha. Jösses. Hoppas du får se ett traditionellt påskfirande på andra sidan Atlanten, här ska det snöa i morgon! Kram!

    SvaraRadera