tisdag 22 maj 2012

256. superbas

Jahaja, då var vi här igen. Ni vet väl vid det här laget om att jag inte ber om ursäkt när jag uppdaterar dåligt, så vänder väl istället på det och säger att det är hög tid att kicka igång det här igen! Har nu befunnit mig på svensk mark i snart två veckor, och jag är så jävla trött på att prata om USA. Jag tycker det är roligt att berätta om det när jag kommer på något speciellt, och det är kul att svara på specifika frågor - men hör jag ett enda "hur hade du det?" till så spyr jag. Femton poäng till den som lyckas sammanfatta fyrtionio skilda dagar på skilda platser i en mening!

Med det sagt meddelar jag att jag är tillbaka på bloggen. Vad sägs om att ni kikar på bilderna nedan, reflekterar över hur bra jag hade det och sedan lämnar vi det här med USA för ett tag? Bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar