torsdag 31 maj 2012

262. now I see that this is what you mean

Skulle jag pressa upp ett tjog med visitkort just i detta ögonblick hade jag förmodligen prytt dem med texten "Jenny Jonsson - studenttaggad, villrådig men har i alla fall sommarjobb". Vet just nu inte riktigt vad jag vill med mitt liv - mer än att göra en massa saker utan att kunna välja vad jag vill helst.

Anyway, det var inte det jag tänkte skriva om. Tänkte istället säga att trots turboplugg de senaste dagarna har jag idag haft en ytterligare växel i, och om prestationer ska belönas så går spurtpriset solklart till mig, Sebastian och Niclas. Ute i ett fantastiskt fint hus i Sandhult har magi nämligen skapats, och efter fullt ös nästan medvetslös kan vi nu stoltsera med en produktprototyp att visa upp för Cult Design på vår presentation där nästa vecka. Tror nästan att vi alla tre var förvånade över hur bra allt gick, haha. 
    Har idag även bevittnat världens vackraste och bästa vän Angelica skrida fram till Grand Hotel tillsammans med Peson, det var nämligen dags för Viskastrands och Almås studentbal! Dra mig bakom galler va fina folk var, och det hela fick mig faktiskt att längta lite efter fredag och min bal. Ska bli spännande att se vad en långklänning, håruppsättning och höga klackar kan trolla fram från min vanliga, stenhårda stil. Skämt åsido, men det där med bal är kanske inte riktigt vad som klassas som min grej. 

Med det sagt meddelar jag att jag checkar ut för kvällen, och hoppas att ni har överseende med lite väl alldagliga inlägg nu för tiden. Snart snart har jag skolan ur världen och kan tanka kroppen med energi till andra grejer, såsom bloggen.. Tack o lov!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar