söndag 1 juli 2012

275. no time like the present

Woop woop! Redan på min fantastiskt positiva hälsning hör ni ju att jag mår lite bättre. Kan inte påstå att kroppen är i fas nog för att klara av några tunga träningspass, men psyket börjar rätta till sig.

Idag kliver vi in i juli, och jag har inlett dagen likt en katt: ätit och sovit. Kände mig nämligen inte utvilad när jag vaknade imorse, men det var helt omöjligt att somna om! Gick därför upp och åt frukost, och när jag vart vaken i en och en halv timma kravlade jag ner i sängen och sov i över en timma till. Nu äter jag lunch!
 
Kanske inte ultimat start på mitt tvåmånadersprojekt GBISAEM: Get Back In Shape And Even More. Men men, en start är en start oavsett kvalitet - och precis som man säger måste man ju börja någonstans. Nu är jag igång igen, och firar med ett kvällspass på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar